Mar 17, 2009

RAJINNYA CUCU MAD YU....

...Hmmm....

Minggu nie aku sibuk nak mampus. Tapi jangan tanya kenapa aku masih ada masa menconteng blog ini.
  • Aku terpaksa pergi Parlimen...arghh boringnye. Ini tugas unit lain.
  • Aku 'PERLU' menyiapkan skrip program Asean. Masa bila aku nak buat nie? (Ini juga pertukaran tarikh saat akhir. Boleh diterima lagi)
  • Aku di paksa rela untuk mencari tetamu untuk program talk show Khamis ini setelah di SMS oleh bos aku yang sebelum ini kononya dia boleh handle.
(Semua tugas-tugas di atas bukannya kerja aku pun)
(dan dibawah ini adalah tugas aku sebenar-benarnya untuk minggu ini)
  • Edit program aku untuk hari RABU dan Khamis.
  • Cari tetamu talk show minggu depan dan lagi depan.
  • Prepare untu Persidangan UMNO.
  • Edit program aku untuk minggu depan (sebab satu hari comform kat PWTC)
Siapa kata aku makan gaji buta...??

Nasib baik semalam aku sudah OUT OF MY MIND bergumbira. Jadi bos....boleh dapat cemerlang tak taun nie?

7 comments:

Eliz said...

huh!! tau!! ahhaha nasib baik ko lepas tension smlm!!! Harr harr..waden penjara! ;p

ouT oF My MinD said...

shhh...diam. pecah rahsia kang. weh, profile pic ko mcm general la...kelas...hahahahha

a.b geldofg said...

insaallah boleh dpt

ouT oF My MinD said...

a.b geldofg:
sangat la boleh dapat. Ramai lagi kipas angin kat atas....

thoyol said...

kena pakai kipas industrial laa..
baru boleh dapat.

hehe..

Naddy said...

gaji pakai spek hitam. take it cool gerl.

ouT oF My MinD said...

thoyol:
tempat aku nie...kena pakai aircond yg kt KLCC tuh, baru orng pandang.

mizzy:
ooo gaji buta ek. baru paham. jgn risau. aku kan alwayz cool n mantain cute.

Total Pageviews