May 9, 2009

KESIAN BUDAK NIE...TAPI..

...Hmmm....

Namun, gadis berkenaan tidak seharusnya dipersalahkan sepenuhnya kerana gelagat liarnya didorong pengalaman hitam selepas dinodai datuk sendiri menyebabkannya ketagih mengulangi perbuatan terkutuk itu.

Demi memuaskan nafsu gila selain membalas dendam terhadap perbuatan datuk yang mengaibkannya, dia mula belajar meneguk minuman keras seawal usia 12 tahun dan mengikut lelaki hidung belang ke hotel murah untuk melakukan hubungan seks walaupun baru beberapa jam berkenalan.

Disebabkan keghairahannya itu, gadis terbabit mendakwa menggugurkan kandungan lebih 10 kali sepanjang tempoh dia merelakan tubuhnya ‘diratah’, termasuk di kalangan Mat Rempit sehingga digelar Ratu Bohsia di kalangan pelumba haram. - Petikan dari myMetro-

Kesian budak nie...tapi kenapa kamu memilih jalan yang bodoh untuk balas dendam. Banyak cara lain lagi nak balas dendam dik oi...Jalan dendam yang kamu pilih ini, membinasakan diri kamu sendiri. Terpaksa tahan sakit gugurkan anak, kena rogol, jadi lauk, hidup tak tentu hala...Kamu yang dok tanggung derita sorang-sorang atas pembalasan dendam yang tidak kena caranya....Sekarang nie, datuk kamu syok-syok aje terlepas amarah kamu. Kamu..dapat apa? Kepuasan?

OUT OF MY MIND bila sesuatu terjadi menyalahkan 100% mak bapak. Kenapa tak salahkan diri sendiri?

Adakah patut kita kesian dekat budak macam nie..atau pegi mampos la sama kamu????

11 comments:

a.b geldofg said...

sb pmimpin lebih suka mjaga saudaranya sndiri

ouT oF My MinD said...

a.b geldofg:
yup..itulah hakikatnya

ezzati said...

bru baca td..mmg x pttt

ouT oF My MinD said...

ezzati:
budak-budak skrng. advance pemikiran mengalahkan apa...
haih...cam lah aku nie tua sgt..;p

joegrimjow said...

hurmmm
susa jugak yekkk
basib org verbeza
xley salah nasib
kene pakai otak untuk pk
ntah laaa

melon. said...

aku pilih untuk dia pegi mam.

mizzyN said...

ey bohsia, jangan pilih jalan hitam.

Eliz said...

ntah.. nak balas dendam baik ambik kelas menjahit ka, memasak ka... bulih buat duit .. tak pun jadik food taster... ahahahah

ouT oF My MinD said...

jowgrimjow:
kita yang menentukan nasib kita sendiri...sebab itu otak yang tuhan beri harus diguna dan berpikir sebaiknya...tak 100%, 605 pun jadilah kot.

melon:
yah, aku pun pikir camtuh..

mizzyn:
ko nie ada share ngan si shamsul tu ker?

eliz:
tak pun, jadilah bohsia yg kelas sikit...layan VIP. lagi untung...bahgia hidup walaupun dalam derita...hahahhaha

mizzyN said...

tak ah, saje nak gimik. uhhh nak tgk kat wayang pun aku prejudis, astro takpe.

ouT oF My MinD said...

mizzyn:
eleh...ye la prejudis. bukan ke ko penyokong utama keluaran yusupselam bersaudara nie?

Total Pageviews