Jan 19, 2009

I'M LOVING IT....!!

...hmmm...

Takdak ayat yang mampu aku huraikan tahap happy aku yang dah menggaban...Kesabaran itu kadang-kadang nikmatnye sanggaaat indah. Dan sampai ayat ini, aku dah 2 minit OUT OF MY MIND apa nak cerita.

Bukannya aku happy akhirnya aku medapat buah hati...bukan. Mendapat buah hati, mungkin juga tahap happynya lain skit.

Bukannya aku happy sebab akhirnya aku berjaya juga kluar dari office aku yang makin hari makin panas dan membahang rasanya, walaupun majoriti umat dalamnya mengaku sangat beriman dari segi perbuatan tapi bukan dari segi mulut yang puaka tahap longkang. Bukan.

Nak kata aku happy aku mendapat durian runtuh 100 juta (pound, dollar, ringgit dan bukan rupiah), sudah pastinya tidak. Jika ya sekalipun, aku mungkin tak sempat nak meracau dalam buku nota aku ini kerana, ramai lah yang pastinya dok call nak ngaku sedara, nak ngaku kawan, repoter-repoter sibuk nak interview aku. Ye la, dapat 100 Juta tak besebab dan secara misteri. Pastinya mejadi story yang best terutama dekat KOSMO, METRO, dan seangkatan dengannya.

Biarlah aku pendekkan cerita lagi.

Bukannya apa, mind aku agak distract sbb akak kecewa sebelah meja aku nie, buat siaran saluran ASTRO (ulangan). ASTRO cerita yang dia kecewa dengan kerjayanya. Aku rasa aku dah dengar cerita nie dah tahap mcm ulangan cerita P. Ramlee. Dah boleh tahu jalan ceritanya, bezanya movie P. Ramlee rasa tak jemu pun. Cerita akak yang kecewa nie, aku rasa cam dah nak tunggang terbalikkan meja dah.

Biarlah dia dengan kecewanya, jangan biarkan kecewanya menggangu hidupku yang happy ketika ini.

Hah, aku happy sebab aku dah beli benda yang paling aku idamkan. Nie lah benda yang buat aku grin like a monkey...



My 3rd honey bunnyz...apa ye nama aku nk bagi?
Dengan lahirnya darling nie dalam idup aku, maka makin giat la CAMWHORING aku lepas nie.

11 comments:

JohnJenin said...

wah..idaman pakcik jugak..

bapa riban? pakej dia macam mana? beli kat mana? adiah kat pakcik boleh? :P

ouT oF My MinD said...

arga sebijik moto jugak la...saya beli kat Sungai wang Plaza. survey2 byk kedai, harga lebey kurang je.

bg kt pck...bg tengok pun ok gak le kan. :p

a.b geldofg said...

wow cntik cmra

DrSam said...

wish list yang masih menjadi wish list lagi.

Tahniah!

Naddy said...

makcik beranak tiga... jelesnya aku ko beli kamera. Menyesal plak tak berkobar2 studi kamera dulu. Kamera pun nak bagi nama?

Unknown said...

Ab geldofg:
thanx...

dr.sam:
nie pun wish list yg dah brapa taun nyer cita.

mizzy N:
halamak beb...bila masa plak aku dh anak tiga..aku single mingle lg tau. Takpe, kita blajar le sesama.

Naddy said...

beranak tiga = 3 hunny bunz

ouT oF My MinD said...

ooo...hunnyz bunz...

F I Z A F E said...

tgk plstik sudah kutau dr kedai mana spende tebal ni datang hehehe tahniah, selamat menghasilkan gmbr2 yg comel

Naddy said...

spender tebal, kelakar la deskripsi ko fizadeya.

ouT oF My MinD said...

hahhahah...spende..
bagus gak aku letak nama spenda..
bayangkan...

"nad..tlg amik pic aku guna spenda nie sat..?"

hahahha...mau guling2 aku gelak

Total Pageviews