Jan 30, 2009

...................???!!

...Hmmm...

Lately, banyak giler post aku berunsurkan sakit jiwa dan amarah yang sangat keterlaluan. Ok, pasni tak mau dah melampau. Tapi post sebegitu pastinya aku ada juga.



gengster nak pi kutip duit perlindungan...:p


Aku, Mizzy N and jackie baru je balik dari Bangkok. Banyak giler tempat kitoarng pergi. Dari sebaik-baik tempat, sehingga lah sejahat-jahat lokasi....hehhehe. Tapi yang pastinya, tempat yang jahat itu, time buat, memang berdebar-debar dan juga tahap tidak selesa itu sangat ketara. Tapi bila dah lepas, fuh, rasa cam gempak pulak bercerita dengan kengkawan sebab dorang tak pernah buat.

Ada yang kerut-kerut muka. Ada yang tumpang gelak, ada gak yang xde memek muka langsung. Lantak lah. Nak judge-judge la. Yang penting, benda yang kitoarng buat itu, kitoarng tahu tahap batasannya. Dan aku tau, korang jeles bila korang tak dapat buat mcm kitoarng buat...hehehhee.



gengster dlm proses buat rambut ganasz.


Pada aku, benda semua nie atas pertimbangan diri. At least apa yang orang cakap, kita tau apa yang dimaksudkan. Dan dah ada experience. Dan dapat menilai baik buruknya dengan lebih jelas, bukan dengan hanya mendengar orang menyampai aje.

We cannot trust people even ourself....hehehhee....truly OUT OF MY MIND with my birthday celebration last night.....


Tahap kegembiraan bila dah dapat duit perlindungan yang banyak.
yang kurus tu, accountan aku....
shh....jgn bgtau sesapa..rahsia

4 comments:

Naddy said...

baik ko suruh kelliza jadi akauntan ko lepas sebab beliau lebih layak, part kira-mengira ni kan dia sangat fail.

Eliz said...

weiii... aku ker ambik gambar tuh???

ouT oF My MinD said...

ELIZ:
yg mana?
yg loncat tu ke?
jgn perasan ek...nie bro yg tgh dok becintan cintun ngan awek dia yg amik.
kbtulan plak cam dia sama brand ngan aku...cuma aku lg advance la..hehehe.
tu yg dia dok pulun suruh loncat tuh.

Eliz said...

hampesssssssss

Total Pageviews