Jan 29, 2009

ME n AGE

...Hmmm...

Arie nie, umur aku turn satu nombor lagi. Tapi dah 10 taun umur aku dah bertukar pun, aku still rasa cam muda belia lagi dan rasa takde apa-apa perubahan sangat pun. Tapi dari achievement, banyak jugak yg boleh dibanggakan (pada diri aku sendiri la). Tapi pada part-part lain, huhuhu...macam biasa lah.

Even kalau kengkawan aku yang tak jumpa aku dah 10 taun pun, says aku still cam dulu. Cam tak berubah pun. Beli tiket wayang pun, orang kaunter still tanya aku aku dah cukup 18 ke belum and sometimes tanya kad student. Nak kata aku nie kecik molek, haram la....dah taraf-taraf mak budak dah..hehehe.

Tapi maybe sebab aku nie dok tak sedar diri aku nie dah makin tua kot, kenkadang orang salah paham...tapi itu yang bestnye....awet muda...hehehheee

Yang penting, STAY COOL n CUTE and kenkadang OUT OF MY MIND..hehehhe.

1 comment:

Naddy said...

HAPPY BIRRRTHDAY KE 2X!

Total Pageviews