Jan 5, 2009

NEWEST SKIN

...Hmmm...

aku stat this new series entry for '09 with new skin. (series ke?).

Hari nie baru stat keja. Dah 2 minggu aku cuti. Cuti-cuti pun aku pi gak opice. Rasa cam rugi le pulak. Boleh ke tarik balik cuti tersebut? takpe lah. Amal jariah je...

Dah cuti lelama nie, malas pulak rasanya nak buat keja. Dari pagi aku dok cari guest for my slot, takde lagi. Ayark...payahnye. Ada yang dok cuti lagi. Ada yang dok dalam mood cuti lagi (cam aku). Dan ada gak yang saja-saja je datang opice cara cam bercuti.

New Year 2009, aku sambut kat umah je. Sian aku. takde jemputan nak celebrate di mana-mana tempat dan kawasan jajahan. Aidil (kawan aku) siap pelik lagi. Dia cakap, aku kan happening, takde ke orang nak ajak pi merambu. Aku just cakap, usia mematangkan kita....hahahha. Apa maknanya...aku pun tak tau.

Tapi hakikatnya, aku malas nak besempit-sempit dengan Mat-mat bagla. Bergesel-gesel dengan abang-abang indon. Bermasam-masam muka dengan abe-abe Pinoy. Berkerut-kerut kening dengan jejaka-jejaka yang datang dari mana entah. Dan memberi senyuman semanis mungkin kat pakwe-pakwe mat saleh....(wink.wink.wink.)



Negeri aku yang dah tak berapa nak jelapang.


So, memangdangkan cuti aku agak besepah lagi, aku pun geraklah balik kampung aku nun jauh kat utara. 5 jam drive, sampai gak aku kat kampung. Semua tegezut....huhuhu. Aku balik kampung beb.

Adoi la. Aku nak cita pasal newskin blog aku nie aje. Nape plak aku over de top plak. oklah. Stop dulu. Raving OUT OF MIND yang keterlaluan pun tak best gak. Bak kata aku sendiri. Jangan le banyak wording sangat. Pening den nak baca...

No comments:

Total Pageviews