Jan 7, 2009

BOSS FROM HELLLLLL

...hmmm...

nie luahan rasa hati aku yg dah sanggaaat membeku. why and bout what. Aku tak tau camna nak start benda cuak nie. Huh...double huh. and triple huh. Nie semua pasal sapa lagi. BOSS aku la..iieeeeeeee....(dush.dush.dush).

Boss aku nie sukaa sangat cuti. Datang keja lewat. Kalau kompeni dia sendiri aku tak kesah la sangat..tapi kompni orang. paham tak. Itu satu hal la.

Disebabkan dia nie suka sangat cuti, maknanya dia takde kat opis la. Bila takde kat opis, maknanya orang lain kena settle kan la. Dan bila ko dah cuti lama-lama. Banyak le urusan kitoarng balaci nie kena setellkan. Jadi bila dah banyak sangat benda balaci-balaci kena hendle, apa lagi, terlupa la nak sampaikan dua tiga benda. Its normal la. Kami nie manusia. paham ke tak nie.

So, bila ko tak tau pasal certain-certain benda yang balaci-balaci ko nie lupa nak bagitau, ko jangan le overdose naik angin gila ko tuh. Ini tak, ko tak malu ke membuat demostrasi hentak-hentak meja time meting ngan orang luar dari unit kita, pastu ko keluar dengan biadapnye time meting yg di chair oleh pengarah yang pastinya pangkat dia lagi tinggi dari ko. Dan semua orang dalam meting menyaksikan aksi monopose ko tuh. Jaga le maruah diri beb. Jangan le hangin tak tentu pasal. Ko pikir hangin ko je, hangin balaci-balaci ko kat opis ko tak pikir pulak?

Bos aku nie pompuan dah monopos. Dia nie tak boleh langsung kalau anak buah dia dapat berita dulu dari dia. sangat pantang tok nenek. Cthnya, kalau orang jemput makan, dia tak akan pegi makan kalau orang yg jemput tu tak jemput dia personally. Even kalau kitoarng nie, cuba menyampaikan jemputan tu pun, dia tak akan pergi. Dia cakap, kenapa tak panggil dia personally. What da fuck. Ko ingat ko tu bini Agong ke. Apsal, darah ko kaler lain dari kitoarng ke. Perut ko pecah ke, kalau makan kat tempat orang tak jemput ko personally. bullshit.

Banyak dah aksi-aksi bodoh ko tu aku dah perati. Sampai kitoarng semua dah naik meluat sangat dah dengan ko. Ko datang lewat kat opis, lewat bukan sebarang lewat, kul 11 pagi baru nak nampak muka. Pastu ko nak cover dengan beli makanan. Hello, kitoarng takde le kebulur sangat nak makan. Bukannya kitoarng takde duit nak beli sendri.

Lagi satu, gaji ko lagi besar dari kitoarng nie. Plz la...buat kerja yang setimpal dengan gaji ko. Bukannya tugas ko hanya masuk bilik ko, bukak pc, dok update facebook, tgk cd, main games. Gaji ko dibayar untuk buat keja. Paham tak. Ini tidak, keja ko, ko sanggup bagi dekat akak yang mata dia yang hanya nampak dalam jarak 2 meter. Kesian akak tu. Nak kata tidak, tak boleh. Bodoh betul. Akai takde ke....?

seriusly, aku dah hilang respek ngan dia nie. Aku hilang respek bila aku rasa aku nie lagi bijak dari dia. hahahhahahahha.....aku dah fucking OUT OF MY MIND!!

Total Pageviews