Mar 13, 2009

UNDERWEAR MESTILAH SEKSI, BARU ADA UMPHH.

...Hmm....

Aku baru je lepas baca FREE SPIRITED (jackie) about bounce-bounce dekat body part dia. Dan aku akui, dia punya aset memang umpph. Tak payah nak pakai sexy, sebab dia memang semulajadi sexy. You go girl...siul

Kalau bab fesyen, aku bukan expert pun. Aku lebih selesa pakai jeans and t-shirt je. Tapi aku selalu remind diri aku dan jackie (dia benci panggilan ini), tak kisahlah kita nak dressing camna pun, yang penting, di dalam itu mestilah bersih dan sedap mata memandang. Di dalam bukanlah bermaksud private part, tapi underwear. Namun begitu, private part itu pun sama jugaklah teorinya, bersih dan sedap mata memandang jelir





Back to underwear, kenapa aku cakap camtuh. Bagi sesiapa yang tau, baguslah. Sebabnya, selain kita rasa seksi bila memakainya walaupun orang tak nampak, tapi in case of emergency, jadi something kat kita, dan kita di bawa ke hospital contohnya, tak ke malu, dekat bahagian luar, dressing bukan main hebat, tapi kat dalam....adoiii...barai, dah londeh, dah tak kenyal getahnya, tak ke malu. Memang nurse ngan dokter profesional. Takkan cakap apa-apa (mungkin), tapi dalam hati mesti macam nak gelak.

Tidak dinafikan aku sendiri pernah gelakkan underwear orang masa dok asrama dulu. Dasyat. Yang dah jadi roti jala pun ada....huhuhu.

Yang lagi kesian, bila jadi cam kat video bawah nie.... gelakguling






4 comments:

Eliz said...

tima kasih!! wink wink.. walaupun skrg asset ada lari byk .. ahahah namun aku terharu atas sokongan ko... yeahh aku sokong!! dlm pun musti sama gempak ngan luaran!

Naddy said...

kakak aku selalu kata kalau lingerie cantik bila nak salin baju tak delah malu sangat bila orang tengok.

pagi ni aku pun terpengaruh dengan kata-kata ko so aku capai yang sepasang punya hari ini. selalunya yang atas aku pakai semalam dan yang bawah pakai esok. maknanya tak sedondon la atas bawah. ohohoh aku cerita pasal dalaman pulak.

pesanan khidmat awam/iklan lingerie : don't compromise on your inner beauty, kecantikan (baju) dalaman jangan diabaikan.

cukup dah 3 perenggan

ouT oF My MinD said...

eliz:
lari banyak...takde lah sangat dan janganlah bila ada pakwe shj nak pakai seksi2 kt dalam tuh.

mizzyN:
ko rasa..kalau kita pakai yg dalam itu seksi, adakah dia akan meningkatkan confident kita?

pada aku ya...aku rasa begitu setiap hari. hehehhe...adoi, abislah rahsia peribadi.

Naddy said...

confirm la naik keyakinan diri. Cuba tengok aksi mannequin lingerie kat la senza tu sangat yakin mendada.

Total Pageviews