Mar 30, 2009

UMNO


Hari 1st persidangan UMNO.




Media memang murah rezeki. Ada je orang nak hantar makanan.
Sampai dah tak larat sangat dah nak makan.


Align Center

Staff berita radio.. rajinnye dioarng nie.




Semua interview yg direkod, kna edit dulu b4 on air. Time nie jangan sapa la nak kacau...concentrate beb...concentrate.



Abg nie cuba mencurik perhatian orang datang kat gerai dia. Funny giler mamat nie. Bila dia jumpa aku ngan mizzyn, dia asyik tanya, kluar paper mana...bila. Bang, pic abg mampu kuar dekat blog ini sahaja. mintak maap ye tak berterus terang...




Nielah baju 'ahkak' nie jual...





Penat giler dia nie. Sian aku....



Air tajaan sepenuhnya...




Camana BIG MAC ini boleh terlepas masuk kt persidangan UMNO nie. Sedangkan kat luar dewan, banyak pameran pasal Palestine, ngan GAZA. Tetiba, ada jugak yang nak taja makanan yang tidak kena gayanya. Ada ke belanja McDonald. Tak paham aku. Orang itu tak alert atau mengong?





Nie lagi lah kepenatan. Tech nie seminggu tak cukup tidur. datang kul 7 pagi, balik kul 3 pagi. aku tak heran kalau dorang nie berdiri pun boleh tidur.




Kasut siapakah yang cantik ini?




Text ucapan dasar Pak Lah yang terakhir sebagai presiden. Nie kena simpan nie, mana tau nanti orang n ak beli dengan nilai 8 juta...hahahha.




Siapa kata Najib mempunyai daya ingatan yang kuat? dia tengok screen la....
hahahha...kantoi.




Setianya dorang nie.



Geng-geng perayu undi exco...meriah giler..


1 comment:

Naddy said...

Tengahari aku tak join ko. Ni kredit dah habis plak. Sambil-sambil tu aku memeriahkan komen ko.

Total Pageviews