Mar 12, 2009

KENAPA MESTI KO CIUM BONTOT AKU???

...Hmmm....

Dasyat tak title...hehehhehe. Saja nak ceriakan idup.peace

Aku sedih arini. Bontot kelisa aku sudah di liwat oleh bontot Pesona. Akibatnya, bontotnye sudah tidak sejelita bontot aku lagi. Tambahan pula, bumper juga turut calar balar akibat sondolan kuat itu.

Puncanya apabila org yng reverse kereta pesona itu tidak mendengar hon aku akibat mendengar lagu dengan kuat sekali. Tapi tidaklah serius sehingga layak masuk dalam ondascence punyer blog.

Argghhh..OUT OF MY MIND aku rasa..Ini yang buat aku nak tukar kereta nie.

5 comments:

JohnJenin said...

inilah jadinya bila kelisa naik ke darat. :P

Sabar yer babe. Dont OUT OF MY MIND

ouT oF My MinD said...

ye...pck. saya masih lagi sabar. Dan masih lagi belum puas bermesra dengan kelisa ini untuk memutuskan hubungan dengannya.

Naddy said...

laga pedang aja ko kata liwat. tuduhan terlalu over tu.

ouT oF My MinD said...

mizzyN:
kalau laga pedang yang oi...nape kemek2. nie liwat la namanye...;-p

Naddy said...

laga pedang speed 100 km sejam?

Total Pageviews