Mar 30, 2009

PENAMAAN CALON - BUKIT SELAMBAU, KEDAH


Banyaknye transport FRU. Takut btul aku...Orang Bukit Selambau lagi rasa gerun. Sampai dorang cakap, klau dorang nampak lori merah nie, dorang lari. Takut kena sembur...sian.



Calon bebas.


Calon bebas lagi..


Penyokong-penyokong PKR memang ramai...ramai sangat.



Lagi-lagi calon bebas.



FRU yang cuba mengawal orang ramai...rami sangat.



Azmin Ali ngan Sammy vellu bermesra-mesraan.



Azmin Ali, Mahfuz ngan Datuk Razali Ibrahim...peace!



Salam...salam...



Gelak...senyum...gelak...kami baik apa.



Sammy Velly yg masih lagi glemer.



Dato Hishammudin yg hensem.




Wah...



Sharizat Jalil....cantik aa anak akak...



Rombongan BN yang nak hantar calon.



Inilah lokasinye...best aa budak2 skolah nie, dapat cuti.



Azmin Ali ngan calon nak bertanding.




Semangat giler orang PKR.




Calonnye nie nama dia Radzi Mat Zin. Mantan Exco apa tah dibawah PKR kat Baling. Dia datang nak jadi calon. Tapi, namanye takde pun dalam senarai jadi calon. Takde duit kot. Takpe...cuba lagi lain kali.



penyokong Calon bebas nie sangat bersemangat...



Penyokong PKR. Di bukit Selambau telah ditentukan jalan-jalan bagi penyokong parti. Untuk mengelakkan kejadian tak diingini.



Calon bebas lagi....ramai ooo 13 orang beb.



Akak-akak BN yang bertungkus lumus buat kerja apa tah.



Bendera-bendera yang bakal bergantungan di Bukit Selambau....

4 comments:

mizzy N said...

hensem dagu hishamudin

mizzy N said...

Ko jerit je pada dieorang...

Everyone's corrupt
You should just shut up
Lay down, back off
The demon you disrupted

Don't want to talk about politics
Don't preach or talk about politics
Don't make me talk about politics
Don't give a shit about politics....

"I atas pagar, neutral gitu" dan selepas tu teruskan mengutuk parti politik.

ouT oF My MinD said...

mizzyn:
kalau aku jerit camtu, mau aku kena sembur ngan FRU kat situ. taknak aku. Aku dgr cita akak2 yg kna smbur tu...takut duh.

mizzy N said...

kalau tu ko jerit je pada encik politik opis ko je. eh, aku rembat ayart tu dari blog akubimbo, lupa nak cakap.

Total Pageviews