Mar 1, 2009

FRIEDA PINTO YANG OVERRATED

...Hmmm.....

Mostly blog yg aku bunny hopping, menceritakan kehebatan Slumdog Millionaire. Aku akui, mmg filem nie best. Tp best lagi City of God. Aku tak mau huraikan banyak sangat pasal 2 filem nie. Cuma aku rasa Frieda Pinto sangat overrated, overdose, over expose dan over segala-galanya.

Padahal screen time dia bila dicampur hanya dlm 20 minit dan lakonan dia biasa aje. Tipikal. takde istimewanya. Hebat lagi Rubina Ali yg pegang watak Latika masa kecil. Dev Patel pun tak over cam minah nie. Dan buat lagi aku cam menjuih bibir aku bila dilabelkan dia sebagai fashion trend setter. duh

OUT OF MY MIND sbb bila aku bukak justjared, asyik cita minah nie je kuar. borinngg..

4 comments:

a.b geldofg said...

aku kt gi tgk lagi....nak gi juga tu

Eliz said...

aku sangat setuju..over exposes.. padahal just watak biasa jer..its the child actress yang byk buat kerja.. child labor betui

F I Z A F E said...

sikit masa lagi adala kot gmbr rubina kat teens

Naddy said...

lebih baik rubina ali daripada freida pinto. hollywood cepat aje nak cari ikon fesyen baru yang 'unik'.

Ekspresi Pinto ni macam Jaclyn Victor plak.

Total Pageviews