Feb 17, 2009

BENCI AAA AKU...

...Hmmm....

Benci betul kalau tengok wayang kalau orang yng tengok wayang tak respek orang lain. Semalam aku pi layan cita Tom Cruise nak bunuh Hitler. Cerita dia ok. Tapi yang tak ok adalah couple sebelah aku. Aku rasa nak terajang-terajang. Hantuk-hantuk kepala 2 ekoq bewak hidup nie je....

Aku ngan MizzyN duduk kat seat 4 orang. so, sblah aku 2 ekor couple nie la. Yang aku bengang bukan pasal dorang dok romen sebelah aku. Bukan sebab itu, tapi sebab dok tak diam. Sat pusing sana...pusing sini. Goyang-goyang kerusi. Lepas tu dok bising-bising. pastu dok gedik-gedik. Ieee...aku tampar jugak anak orang nie. Dah la busuk. Nasib baik la aku beli mentos. Sekotak habis sbb nak tahan busuk...yuck...mandi ke tak ko nie...ieeuuuu.

Sebelum-sebelum nie pun, banyak kali lah bila tgk wayang, orang jenis kepala hanjing nie suka buat nyusah orang. Dan selalunya aku lah yang bernasib malang duduk depan dan sblah dorang nie. Kalau duduk depan, mesti orang dok belakang aku suka goyang-goyang, gedik-gedik kaki. bila aku toleh belakang. Dia buat tak tau je. Bila tegur, buat bodoh. Smpai satu tahap, aku dah tinggi suara sikit baru le nak berenti. Tu pun, dok ngomel-ng0omel balik kat aku.

Nie aku senaraikan benda yang irritating orng buat dlm wayang:
  • tak reti nak off hp.
  • gelak yg overdose padahal benda tak lawak pun.
  • orang rambut afro.
  • dok buat komentari. tak yah le nak buat ulasan kak oii...kitoarng pun tak buta huruf lagi nak paham cita nie.
  • tak mandi
kalau korang ada list, korang tambah la sendiri.

5 comments:

Naddy said...

nasib penonton cam kiter ni tak baik sebab mereka, tapi nasib mereka baik sebab duk sebelah org penyabar cam spesis kita. tahan dalam aje. kang buat derama kang riuh plak wayang dengan orang.

Naddy said...

oi kata nak buat gema asean. ni duk blogging lagi dah kul 3 dah nie.

ouT oF My MinD said...

adoi la...ada org tu aku mintak tlg translate gema asean aku...dia buat direct translate...menci..menci.
dan aku ketandusan idea..

Naddy said...

dahla panggil aku bong. meh aku gorengkan ayat untuk ko.

Naddy said...

ulasan lagi

1.tak reti nak off hp - yang reti silent hp pon kdg2 cakap over the top punya volume.
2. gelak yg overdose padahal benda tak lawak pun - ni barisan psiko tu kan. boleh tak gelak setiap 5 minit gila apa. bab comel pun nak gelak cam lawak besor.
3. orang rambut afro - belum kena lagi tapi jantan kepala panjang la selalu block visual aku.
3. ni aku yang selalu dok buat
4. tak mandi - belum pernah kena lagi dalam wayang. selalu hororo kalau food yang bau kuat macam hotdog, terkeliru tgk wayang.
tak mandi

Total Pageviews