Oct 12, 2009

INI BUKAN ENTRY BAJU KURUNG 2009. TAPI ANGELINA JOLIE YANG HOT

....Hmmm......

Aku suka gila check apa orang google sampai boleh masuk ke blog aku. Kadang-kadang benda tah apa-apa yang orang google. Ada sampai aku keras perut gelak....Tapi pencarian yang paling banyak adalah pasal baju kurung....so, lepas nie, nak bagi hits banyak utk blog aku nie, aku nak buat tajuk entry semuanya pasal baju kurung.....kelas mak...pakai baju kurung slalu...



Ini pencarian minggu ini. Banyak berita pasal indon yang dicari. Tapi yang tak tahan....ada jugak yang cari gambar angelina jolie di tepi pantai tuh. Hello darling, kalau nak tengok pic angelina jolie or latest news pasal minah HOT nie, silalah ke JUST JARED. TMZ. Kalau nak caras mencaras, boleh pi cari kat PAREZ HILTON yang macam mak hayam tuh.




Nie last week punya pencarian....:
  • corak baju perempuan yang seksi - kompem lah corak rimau...auuummmm...
  • trend baju tidur - tak berbaju lagi ok....
  • lelaki lembut suka pakai baju kurung - hayoooo....tak kuasa aku dgn tajuk pencariaannya ini....nok, kalau dah suka pakai baju kurung, buatlah sendiri...itu pun ko nak cari dalam tenet ke?



Ini pencarian bulan lepas.
Aku just buat entry pasal buku twilight yang tak best tuh. tak tau la pulak ada adegan berahi robert pattison dgn kristie stewart secara live pulak tu...nak cari jugak lah....i like...;p


Sebab aku suka jugak dengan ANGELINA JOLIE nie...so, dengan baik hatinya aku letak pic angelina jolie pakai bikini.


Angelina Jolie atas katil....



Angelina Jolie pakai bikini tahun 90's



HOT Angelina Jolie


entry OUT OF MY MIND ....
hahahahahhahahahhahahahahahhaha
persetankan

2 comments:

Naddy said...

blog mak hayam angie.

ellaien said...

aku rasa pesen makcik jolie yg sangkut kain tu nak pakai masa ghaya haji :D. Senang.. takyah jait!

Total Pageviews