Oct 6, 2009

DAH KEJA PUN NAK KENA EXAM

..Hmmmm....

Satu perkara yang aku cuak bila masuk keja gomen nie, nak kena EXAM. Kenapalah aku bengap sangat pasal Goverment Order (GO) nie...aku sendiri tak paham. Kalau bab undang-undang aku lulus dengan excellentnya...tapi kalau bab kerajaan...mesti kena repeat dengan jayanya...haih...


nie la buku yang nak kena hafal. Tapi haramlah aku nak hafal kan...



Nie buku MizzN. Tengoklah tandaannya....macam orang kaki study ja...Padahal, kalau nak amik exam je buku nie dicari semula...


OUT OF MY MIND bila nampak sangat aku nie tak mematuhi perintah-perintah kerajaan....;p

3 comments:

Naddy said...

ko kan dah tere bab claim bak kata ko, lepas satu tajuk dah.

ni amek pakei hengpon ke pika2 nie?

Naddy said...

oh luper

GOOD LUCK!

Ida Rara Huda said...

henpone....

Total Pageviews