Oct 9, 2009

KO PIKIR KO PUNYA LOCK STERENG JE...!!!

....Hmmmm....

Semalam masa time balik keja...dah dekat dah nak sampai rumah aku. Aku drive slow je sebab kat depan ada traffik light. Lagi pun dah nak sampai umah dah...nak kejar apa lagi kan. So, sepanjang perjalanan aku nie dalam 10 minit sebelum tu, aku follow je satu kereta ATOS.

Nak dijadikan cerita, kereta ATOS bodoh nie terus berenti di lane tengah masa kat traffic light. Aku maintain lane paling kiri. Time tu jarak kereta aku dari Kereta ATOS nie jauh jugak la. Tah mood bangang apa tah, tiba-tiba ATOS nie terus masuk lane kiri dengan tiba-tiba. Padahal dia dah berenti tu kat lane tengah....Aku yang dah dekat gila masa keta dia tiba-tiba nak masuk lane kiri tu...hon la...ye la...terkejut gila aku. Nasib sempat elak.

Lepas tu...bila aku berenti belakang kereta dia masa nak tunggu traffic light, dia boleh tetiba tunjuk penumbuk kat aku. Aku ngan MizzyN heran giler. Apahal pulak kan...patutnya aku yang marah dengan over nya dengan tindakan dia tu...tapi tak...dia pulak nak emosi lebih dengan aku. Aku senyum sinis je....Nasib baik la semalam mood aku mood malas nak layan orang.

Yang kelakarnya, mamat nie tak puas hati....kepala dia hilang sekejap (tunduk cari apa tah). Aku ingat dah habis dah episod penumbuk dia tu....So, aku pun buat tak tau je lah. Sekali bila dia angkat kepala...dengan meng'usya' aku dekat mirror belakang, boleh dia angkat stereng lock dia dan tunjuk kat aku dengan erti kata nak bagi amaran...WHAT DA FUCK.

Aku ngan mizzyN heran giler...

Penumpang keta dia ada dua orang. Pompuan. Akak yang berfesyen makcik. Dua ekor akak nie, beriya-iya pusing belakang nak tengok kitoarng....Aku heran lagi...apahal pulak kan. Tapi kitoarng gadis yang jelita nie buat cool...siap gelakkan diorang lagi ada lah...HAHAHHA...

BOOOO ....dengan pompuan pun ko nak cari gaduh ke..??? Padahal ko yang salah.

Aku tau, mesti bro tu nak cover malu. Ye lah...bawak aweks yang tak jelita. Lepas tu bawak kereta cam haram. pastu kena hon dengan aweks HOT pulak...mestilah nak tunjuk jantan kan...HAHAHHAHAHA.

Allo BRO...mau gaduh kalu...paking aaa dulu keta. Ko ingat ko sorang je ke ada Lock Stereng. Aku pun ada beb. Besar lagi. DUMB BELL pun ada dalam keta aku....ada berani??? Kayu baseball pun ada beb (tapi kat umah la). HIGH HEEL lebih dari 3 inci pun banyak...mau buta ko bila aku taji dengan heel aku.

OK....nie no kereta orang keparat tu. HATI-HATI DENGAN DIA:-

BJQ 3876


OUT OF MY MIND bila orang nak buli aku....marah nie...marah nie...

10 comments:

Naddy said...

kita takik dia dengan heels 4 inci kita lain kali.

ps: dude heels aku 4 inci, ko nye makenye 6 inci. robek tengkorak pakcik atos tu.

Azyze said...

tahniah ida. aku suka tindakan ko type nombor kete dia. biar padan muka.

lebih best kalau ko hantar sms kat harian metro ke, tulih kat paper sekali ke. confirm dia akan kena tindakan nye, saman ke...

padan muka. kengkadang just because woman driver, org lelaki ni terlebih ego. ntah pape ntah.

Naddy said...

lagi2 pakcik yang ada makcik cheerleader dalam kete skalik.

Kamarul said...

org yg macam ni yg tak sepatut memandu kat m'sia ni.
dah la salah masuk lorong lain tak bagi signal dan tak tgk line clear ke tak, nak cari gaduh plak.
geram betul bila tgk keadaan camni.

Nabyha said...

agak2 kalo aku gugel no plat sitam aku adakah akan jumpa org blog mende camneh?.. huhu...

Naddy said...

akak byha, kalo ko driber mcm cilanat ada la tu kalau gugel hahah.

Naddy said...

waaaaaaaaaaa dah ada widget anda juga berminat ini. ini dan itu.

ouT oF My MinD said...

kamarul:
negara kita nie ramai sagt perangai busuk bawak keta nie. tambah-tambah kalau pi certain2 negeri. rasa cam nak hamun je....ieeee

akak byha:
cuba la google. saya pasti, sitam masih lagi suci...

mizzyn:
mestilah haptudate ye....

Eliz said...

ahahahh buat roadblock.. check kat jpj.. tgk duduk kat ner... serbu umah dier...black listed kan record dier.. sumbat dlm jel pastu buang negeri.. :) padan muka.. kurang hajar sgt

Anonymous said...

agaknya laki tu tadak teloq kot..

Total Pageviews