Oct 30, 2009

APA? ORANG AFRICAN AMERICAN? SORRY NOT MY TASTE...!!!

...Hmmm....

Situasi nie berlaku di laman rumah aku. Semalam time aku nak keluar dating dengan kengkawan aku, ada sorang mamat hitam nie tegur aku dengan ramahnya. Lagaknya macam dah lama kenal.


"hello..hi...how are u...long time no see..." dengan suara gatalnya...

aku pandang dengan hairan dan curiga. Dalam hati...apahal mamat hitam nie...

"where are u going...?" sambil dok ikut aku.


Apa lagi...aku terkajet le kejap kat tengah jalan. Apahal mamat pulak mamat nie dok ikut-ikut aku nie. Nasib time tu, kereta tak banyak...kalau tak mau aku mati katak kena langgar...tak pasal pulak masuk dalam blog ondescene...

Pastu aku dengan cekalnya terus masuk dalam kereta...mamat hitam negro tak guna tu, berenti betul-betul depan kereta aku bila aku dah masuk dalam kereta. Sial...celaka...memang dasar negro tak sedar diri. (aku tau, diorang tak boleh di panggil negro lagi atas dasar perkauman...tapi peduli apa aku..itu kat america...Ini Malaysia...suka hati aku lah).

Dari luar kereta, dia jerit kat aku....

"bye-bye darling...see u" sambil dok lambai-lambai tangan kat aku...

ieeeuuuuuu.....pergi mampos la ko. Mangkuk hayun betul, tak pasal je nanti pak guard tu pikir aku ada affair ngan negro tu...

Tau la bumper aku besar, tapi aku bukanlah tergolong dalam kalangan wanita-wanita yang berbumper besar yang memang suka dekat bangsa ko....hish. karut sungguh.

OUT OF MY MIND....benci betul.

3 comments:

thoyol said...

uh...

once u go black, u never go back..

gudluck..

Hahahahahahahahahha...

Naddy said...

bumper besar haha.

hape die ingat pempuan malaysia ni bengong nak terpengaruh dengan ngurat murahan mcm tu. cis.

takot siut.

ouT oF My MinD said...

thoyol:
ye ke....? betullah statemnt hitam itu menawan ek...hehehhe

mizzyn:
banyak siot yang suka abg blackie nie...cuma aku nie rare spesis sikit la...;p

Total Pageviews