Nov 2, 2009

#1 DENGAR-DENGAR

...Hmmm....

Entry nie bersifat sarkastik (camna nak eja?) sikit...Ini semua hasil pendengaran dan percakapan yang berjaya ditangkap pendengaran aku....check it out. Nie statement yang aku dengar hampir setengah tahun yang lalu...yang masih lagi menjadi bahan sarkastik aku kat orang ramai...


"ORANG DAH KAWIN MANA ADA TUMBUH JERAWAT DAH...!"


OUT OF MY MIND bila aku dengar statement nie...betul ke? kalau cam tu untung la orang dah kahwin, hormon dah tak menggila...stabil dan tenang je ek. Eh, camna pulak yang dah kawin masih jerawat dok keluar bagai nak rak? adakah.....???

Tapi betul ke statement nie?

4 comments:

mizzyN said...

adakah???

Ni yang nak cepat kawin nie utk menghindary zits. nyahh ko oxy.

Hazrey said...

orang dah kahwin tumbuh lain kat perut.

hellioz said...

btol2...
tumbuh ape tah kat perot...
hahaha~

ouT oF My MinD said...

hellioz & hazrey:
perut laki ke perut pompuan...kami yg x kawin ni x paham lah....;p

Total Pageviews