Oct 27, 2009

DANOK OH DANOK

...Hmmmm....

Weekend hari tu, sempat juga aku lepas border Thailand. Apa lagi, Danok la....
DANOK bersepadanan dengan Bukit Kayu Hitam. Sebelum tu, puas aku tanya orang tempatan dan jugak sedara mara aku, jugak kepada abg imegresen....


ADAKAH PERLU KITOARNG SEWA TEKSI KE SANA? BERAPA HARGANYA?


Memandangkan geran kereta ada kat Bank, tak dapat la aku nak bawak kereta kan. So, Aku and jacqueline ambik keputusan naik je keta sapu kat situ. Diorang charge satu kereta RM10. wow murah giler...kitoarng pun rembat je la.

Yang kelakarnya.....dan yang terover pandainya....
DANOK itu adalah selepas imegresen punya check point.....ayark....

Apalagi...aku tengok ko..ko tengok aku lah...nak buat camna. nasib sorang RM5 je kena keluarkan duit...kalau tak mau aku kejar kereta tuh. Pakcik kereta tu, beriya-iya cakap, dia tunggu kat gate depan...kitoarng pun pikir Danok tu jauh lagi, ok kan aje.....Sekali, hampeh... hahahaha..padan muka kami...

Pakcik kereta sapu tu, tanya...balik nanti dia nak ambik ke?
Gila lah kalau balik pun nak naik keta kalau dah tau dekat nak mampus camtu.
Dan memang kitoarng jalan kaki 10 minit pun dah sampai...tak sempat ketiak nak berpeluh pun...

Jadi kengkawan sekalian ----> kalau nak ke Danok, parking kereta kat DUTY FREE tu, Jalan kaki je ke Danok....jangan jadi cam kitoarng...



Ini jalan ke Padang Besaq...bukan Danok...


OUT OF MY MIND bila pakcik teksi siap pesan "Jangan ke tempat tu...itu untuk lelaki.." .Jacqueline sangat gembira bila diberitahu mengenai lokasi itu. Mujurlah kitoarng masuk pada jam 12.00 tengah hari. Kalau 12.00 Tengah malam.............hehehehhe.

5 comments:

thoyol said...

hoh..

aper citer pegi Danok??

Cari ayam ker?? Haha..

ouT oF My MinD said...

cari ayam goreng makan ngan pulut...yummy lagi dr ayam lg satu...

Naddy said...

ayam yum yum.

ko ayam spesis apa?

DrSam said...

mesti sengih sampai ketelinga pakcik driver teksi tu.

ouT oF My MinD said...

mizzyn:
aku maknusia suka mkn ayam je...

drsam:
kompem la..dia siap tekezut kitoarng dah balik selepas sejam je merayau dlm danok tuh...huhuh. "eh dh balik" itulah ayatnya

Total Pageviews