Oct 7, 2009

ENTRY SAKIT PERUT

....Hmmmmm.....

Arghhh....arghhh....
aku paling fedap bila sakit perut menyerang.
Kalu setakat berak-berak kecil takpe jugak....ini tahap dah berak pun, sakit-sakit dia masih dok ada lagi....

Paling benci kalau sakit perut menyerang time sedap tidur.
Malasnya aku nak bangun pergi memerut....arghhh.....
so amalannya...sambil memerut sambil pejam mata.
Kalau dah tahap kronik....terpaksalah aku drive diri aku sendiri pi cari klinik.
Nak buat camna...ada kawan takde lesen...harap jadi co-drebar je lah.

Kalau sakit perut menyerang kat opis pulak....nie agak sakit jiwa.
Toilet yang boleh guna----> 2 aje....
kalau aku dah stat masuk toilet, jangan la harap aku nak keluar secepat yang mungkin.
Nasib la korang.

Kalau sakit perut kat Public Toilet pulak....
Pastinya terus hilang sakit perut aku tengok toilet yang hidup segan mati tak mau...

OUT OF MY MIND sakit perut sangat time nie....cis, rugi duit brekpast aku tadi....



Hish...sakit hati aku tengok pompuan nie cam-whore dengan kamera mahal....cis baik bagi kat aku je kamera nie.



2 comments:

Naddy said...

alo beb tinja tu semalam punya, tinja breakpes keluar esok. hohohoho.

geli plak tgk perkataan berak dlm blog, dulu2 masa sekolah suke sebut kareb bagi menggantikan maksud berak.

- Buang air beso
- menyahut panggilan alam
- hadas kecik, dulu aku ingat hadas beso berak tapi rupenye lain.

ouT oF My MinD said...

saja nak buat entry geli....nak saiko skit

Total Pageviews