Jun 2, 2009

ADIK DAH SELAMAT...AKAK PULAK...TUNGGUUUUUUUUUUUUU



...Hmmm....

Akak pengantin agak sibuk sikit.
Tak mempunyai sebarang idea apa yang nak dirapukan.
Tetiba mengalami OUT OF MY MIND yang teruk.

Eh...Jemputlah semua datang memeriahkan majlis di Kedah.

7 comments:

mizzyN said...

kat mana? dah ajak kena bagi alamat. kwa kwa kwa.

ezzati said...

aar..ehh..aku d ajak jgk ke...heee

..slamat pengantin baru :)

DrSam said...

soalan yang mungkin menjadi igauan semua kakak tu. Ada rezeki tak kemana.

thoyol said...

wah..

sonoklah ko menapau bakal adik ipar ko.

Hehe...

ouT oF My MinD said...

mizzyn:
kat Baling, Kedah..silalah...best oo shoping kat situ....

ezzati:
ajak jugak....apa salahnya...boleh cepat sikit makanan tuh abis...;p

drsam:
hahahah...igauan. penat nak menepis sebenarnya.

thoyol:
aku kakak ipar yg hip, hype, terbest skali di dunia...untung ooo jadi adik ipar aku...

Eliz said...

huuuhu dan aku akan mengalami tekanan yg sama.. lagi teruk pasal adik aku kawin dulu aku rasa cam bridget jones diary... nieh plak nak g reception belah husband dier... aish aku tak tau la nak jadi aper.. penat nak menepisss

mizzyN said...

tepis tepis menepis kempis

Total Pageviews