Jun 22, 2009

NAK KENA PERGI KLINIK KE...

....Hmmm....

Aku sakit perut dah tahap cirit-birit yg keterlauan dan air dalam badan pun semakin berkurangan. Rasa nak muntah tu, sepanjang masa. Perut aku berdenyut-denyut macam ada orang dok main gendang. Rasa letih semacam, padahal dah tidur yang sangat keterlaluan.

Adakah tanda-tanda aku sakit:
  • H1N1
  • Denggi
  • Apendiks
  • Keracunan Makanan
  • Gastrik....
Selalunya, kalau aku nak ke klinik, sakit aku mesti dah agak kurang. Dan aku memang tak suka pergi klinik. Perlukah..??? OUT OF MY MIND mungkin. tumbukblur

4 comments:

Eliz said...

siann.. nak aku tlg ambik antar g kelinik? org sakit nieh biar dimanja-manjakan dulu

mizzyN said...

itu tanda anak ... eh diarrea tu, salah makan la tu.

ouT oF My MinD said...

mizzyn n eliz:
dh la sakit perut. pastu kena lari sana sini. pi putrajaya la. naik tangga sbb lif rosak la. pi tv la...adui...rasa cam nk branak pulak

♥ z.A.8.d.A ♠ said...

harus pegi kelinik ni

Total Pageviews