Apr 23, 2009

SEE U WENT I SEE U...!!

...Hmmm....

Jumpa lagi dalam masa 2 minggu...
Itupun Kalau aku tak gatai tangan nak cari internet lah....
Aku cuti habis-habisan setelah bekerja keras...
Jumpa aku di Jakarta-Bandung-Bali ya ibu-ibu...bapak-bapak. babai



Pasport....check...dah dalam beg!!



Kitab Ajaib (gelaran yang dibagi oleh Eliz), Kompem bawak.
Buku nie dah banyak jimatkan duit aku. Lepak di hotel yang selesa, lagi best dan murah.
Kenal dengan orang yang sekepala dengan kami.
Dan adventure yang tak disangka-sangka...!!!




Beg nie nampak je besar. Dalamnye ada baju 3 helai je. Seluar 2 helai,
yang part-part lain tak payah lah dibagitau ye...:p
Aku bawak sikit sebab, kompem bila balik...penuh macam hapa lagi...
tipikal pompuan aku nie, kalau bab shoping..



Budak baju hijau tak akan join trip kali nie. Kakaknye bertunang.
Budak baju putih, akan join trip ke bali je...
Yeah...Bali...we will paint da town red, blue, green...yellow...

OUT OF MY MIND dah nie....cuti...cuti...cuti...cuti.
Kerja yang menunggu, belakang kira ya.

6 comments:

DrSam said...

Have a nice holiday and wonderful trip. Do share with us your experience.

Naddy said...

have nice jutawan days.

Eliz said...

huhuhu kena tingal..sob sob ;p

F I Z A F E said...

take care girls

thoyol said...

perghhh..

aku cukup tensen kalau orang lambat..

aku lambat takper..

a.b geldofg said...

memang patut dbunuh!
aku skong!

Total Pageviews