Apr 19, 2009

3 JENIS BUNGA...7 WARNA....

...Hmmm.....

Psst...esok pagi-pagi aku temankan kawan aku pi mandi bunga dekat negeri sebelah. Tak pernah lagi seumur hidup aku menghadiri upacara ini..Best nieh. Dan aku masih lagi dengan pegangan aku untuk tidak mempercayai semua ini..

Penat giler tadi menemankan kawan aku pergi cari bunga. Aku yang jahil bab-bab ini, mencadangkan beli je bunga yang dah di pakej-pakej banyak yang di jual kat petaling street tuh.Abis dekat RM50 jugak la...Ye a...beli tahap nak hias dewan punya banyak. Nak beli sekuntum-sekuntum mahal sangat.

Lepas tu, dapat pesanan, jangan lupa mencari bunga melur....aku pun drive le cari bunga melur yang aku tau lokasi tersebut pasti ada...mana lagi kalau bukan Brickfield. Kemudiannya menjelajah satu pasar malam nak cari limau purut pulak....yang jumpa 4 bijik saja...Dengan perasaan penat jugak...aku pun mencadangkan beli ajelah limau nipis. Manalah tau, boleh pakai jugak...hehhehe.

Jadi....Sejauh manakah keberkesanan mandi bunga ini?
just wait and see.
.
.
.
Eh....mujarab or jadi tak mandi bunga tu kalau aku dah cerita kat sini?
OUT OF MY MIND sebab tiba-tiba aku berkecimpung dalam hal-hal macam ini.

3 comments:

Naddy said...

bunga apa yang terlibat dalam proses pemandian tu? kalau nak laku macam majalah cleo jangan lupa guna bunga gerbera :-P.

Eliz said...

oooo.... mandi bunga... best tak? ahahahah.. 3 jenis 7 kaler cam penat dan mengkonpiuskan.. aku pun tak arif pasal benda nieh but i mean to give it a try why not kan?? wink wik...

psst.. aku dengar mandi bunga tuh untuk buang negative energy.. like macam to rejuvenate yourself.. eheheh supaya kelihatan berseri-seri... cam g spa la.. tapi spa tuh mahal!!

Baik carik bunga RM50, pastuh mandi bunga .. sama gak kaedah tapi mungkin lagi sepecial sbb org yang bagi kita bunga tuh mendoakan supaya kita bertemu jodoh & juak membuang bad energy..

Wahahahah cam expert laks.. hihihihihi

F I Z A F E said...

ou of mind,kalo ada masa reveal la kat blog procedure&method mandi bunga ni. teringin jugak aku nak tau.

Total Pageviews