Apr 30, 2010

2 HARI TANPA TIDUR

.....Hmmm....

Masuk hari nie, jam ini 3.41 a.m pada hari jumaat...sudah 3 hari berturut-turut aku bermalam kat ofis. Puncanya editor aku kena demam denggi. Kena admit hospital. Bila seorang je yang buat kerja nie...bila dah jadi keadaan darurat camni, memang sakit. Dah la program aku nie weekly...siaran untuk sabtu nie. gila.

Jadi, solutionnya, kami terpaksa mengupah editor luar. Bukan editor lain tak boleh buat, tapi semuanya ada tugasan masing-masing. Semuanya nak kejar dateline. Memandangkan editor bidan terjun nie boleh kerja time malam je...so, aku pun terpaksa lah korbankan time aku.

Dan secara seriesnya...aku dah tak tidur selama 2 malam. Ye lah, aku sampai umah dekat kul 6 pagi. Pastu...kul 900 pagi, phone aku dah start bunyi. Camna nak tidur dengan aman.

Sekarang nie...aku dah turun 4kg akibat keletihan. Makan hanya sebungkus roti sardin 80sen. dan minum air 5 gelas serta panadol sebijik. Deria rasa dan sakit...semuanya dah tak ada feel. Tangan pegang apapun dah tahap menggeletar. Apa orang cakap...aku totally blank.

OUT OF MY MIND to da max. Aku tengah memikir camna aku nak balik kejap lagi nieh. Aku dah tak mampu nak auto pilot drive sekalipun. Untuk tidur, aku perlu katil aku jugak...suasana yang aku percaya dan selesa...hmmmmm

3 comments:

Naddy said...

angkut katil gi opis.

Hazrey said...

dah tulis wasiat?

ouT oF My MinD said...

mizzyn:
dah pndai cita pasal katil nmpak....

hezrey:
dah...amanah raya lagi. tp banyak sagt ke harta aku nie nak diwasiatkan...hehehehe

Total Pageviews