Apr 8, 2010

GEDIKZ vs COOL

...Hmmm....

Aku selalu pikir:

seorang lelaki yg sangat cool, indie dan trendy - pastinya meminati perempuan yang plastik. Bagi yang tak tau term plastik yang labelkan nie adalah:

  • maintanance tinggi gila nak mampus,
  • cakap gah berdentum-dentam yang berbunyi ala-ala omputih+fondan (fondan adalah sumber inspirasinya dalam gaya berkata-kata)
  • dressing of course lah ala Paris Hilton
  • bimbo dia pun serupa Paris jugak jugak.
  • selalunya fesyen rambut dorang mesti panjang curly-curly kat bawah...ala...macam Miley Cyrus tuh....
  • Selalu bawak handbang yang beg dokter tuh....ala yang selalu gantung kat antara siku ke bawah tuh.
  • Pakai jenama je....Petaling street pun ok...asal nama monokrom jenama tuh.
  • cakap pun gedik-gedik sikit....
  • jalan lenggang kangkung.
  • Agak payah nak jumpa dorang nie makan kat gerai tepi jalan. Port utama pastinya Kopitiam yang mahal-mahal gitu...
  • dan banyak lagi lah....sekali tengok mesti boleh cam kata dia perempuan plastik. Paris Hilton wannabe...
Tapi bila lelaki yang hype, cool dan trendy ini mengatakan perempuan camtu gediks dan tak boleh diterima oleh dirinya...aku kehilangan kata-kata.

OUT OF MY MIND sebab sudah lama tak hapdate...

3 comments:

Anonymous said...

we will never tell what men like like kan. but women on the other hand is a bunch of mysterious things too.

Rara

shahirahkhairudin said...

kebanyakan kawan2 lelaki aku, suke pompuan yg simple tapi manis. tak yah nk dress up ala-ala paris. muke pulak tak yag bedak 6 kilo. cukup la setakat sapu bedak nipis n pkai lip balm jer. tak payah pkai heels 5 inci. pumps, ballerina, crocs atau sneakers cukup. ikut kesesuaian.

aku penah tunjuk kat adik aku sorang awek hot. pastu die tunjuk kat aku sebuah gelas lantas berkata
"cawan ni long, kalo aku cat cantik2, jd mcm muke die jugak"

aku terkesima lantas terdiam terpaku di situ.. ekekeke..

ouT oF My MinD said...

shahira:
lembu kalau taruk lipstik...mesti cantik gak kan...hehehehe.

rara:
kengkadang kompius, wanita apakah aku ingin jadi?/

Total Pageviews