Apr 4, 2010

DAILY LIFE YANG.............

.....Hmmm....

Dah agak lama aku tak hadap blog. Sangat buzy, dan seperti yang aku xplain sebelum nie, aku tak sangka kerja kat production TV, buat aku agak tak bermasa dengan orang lain, mahupun diri aku. Tambah lagi, bila Penerbit program yang aku buat nie, dah kena tukar ke program lain. So, tinggallah aku dengan sorang lagi budak kontrak yang pasti dia kena banyak sabaq nak ngajar aku pasal production program nie. Dah la, program nie weekly, dengan kekurang manpower...paham-paham je lah.

Aku baru je kena assign program Xpresi Kembara nie 2 minggu. Tapi dengan tahap kerja yang aku buat nie, dah rasa cam aku dah keja 2 taun je....hehehhe. Tapi yang pasti, aku sangat enjoy dengan tugas baru nie...Tapi yang buat aku cam terkial-kial, adalah aku kena berkejasama dengan artis....arrghhh...tensen. Lagi tensen adalah sebab, program nie melibatkan band-band muda yang sangaaat kiut, yang pasti bisa gugur jantung gue...HAHAHAHA...

Tapi yang tak boleh blah, bila dorang nie start panggil aku Akak...
Ayark...spoil da mood lah....seriesly.....hahahahaha.

Baru-baru nie, aku terserempak dengan 2 orang pekerja unit hiburan sedang bergosip di tangga. Kebetulan, aku yang sedang mengamalkan senaman naik tangga, turun tangga, terserempak dengan dorang nie. Budak tu tegur aku dengan bertanyakan soalan yang boleh buat aku kembang. Sokalannya"

"awak nie student praktikel ke...??"
"taklah....staff tetap..."
"ooooo...staff ke...ingatkan student petikal...."
"Akak dah tua dik oii....nak masuk 30 pun dah..." aku senyum lebaq...
"Bangga lah tu..kitoarng ingat akak budak petikal..."
"haruslah...." aku terus turun tangga lagi.....berbunga-bunga hari aku berlalu....

Haruslah aku bangga...sebab yang tanya tu pastinya umur 23 tahun. Bila dia cam pandang aku cam budak petikal, aku terus cari cermin...aku rasa cam dah tua je pun. Geng-geng artis pun ingat aku 23/24...hahahaha. syok nye.....!!

OUT OF MY MIND bila lari topik nak bercerita.....harap lepas HARI annivesaary yg ke-64 nie, idup aku kembali normal...

2 comments:

Naddy said...

apa itu normal?

Eliz said...

umoq muda?? hahaha nanti kita kasi tempek mask kasi nampak mcm 16 tahun..hihihi

Total Pageviews