Apr 24, 2010

KALAULAH KO PILIH AKU BUKAN DIA. TAPI APA NAK BUAT KAN

...Hmmm...

Beberapa bulan lepas aku ada story aku ambik pic best friend aku kan...
So, semalam selepas dekat 3 bulan dan inai di jari dia masih lagi merah aku jumpa dengan dia.

Disini aku just nak cakpa..kalaulah:

  • Kalaulah dia bagitau awal kat aku pasal berita pertunangan dia, pastinya aku akan bantah habis-habisan.....dan aku akan request dia yg dtg pinang aku. (seriesly)
  • Kalaulah dia kenal dulu hati budi wifey dia....
  • Kalaulah dia berfikiran lebih luas dan logik...
  • Kalaulah dia lebih memikirkan implikasi perkahwinan dia kat diri dia lebih dalam...
  • Kalaulah dia tak terburu-buru.
  • Kalaulah dia dengar dan faham kata-kata aku...
  • Kalaulah dia pecaya dengan hanya dia mengenali wifey dia dah lama dari aku tak bermakna dia sangaaaat mengenali perempuan itu...
  • Kalaulah dia mampu bertegas..
  • Kalaulah dia bukan seorang yang sangaat cool dalam membuat keputusan ..
  • kalaulah dia confident dengan diri dia...
  • kalaulah dia yakin dengan aku...
  • semuanya kalaulah....
Tapi sekarang...wahai sahabat - banyaklah bersabar.....sekarang nie ko masih lagi tempoh mengenali hati budi. Mengalah bukan bermakna ko seorang yang loser ya...

OUT OF MY MIND aku sakit jiwa bila best friend aku dibuat begitu...boleh tak aku nak pergi tarik rambut minah tu...arghhhh. spoil my day..spoil my mood.

4 comments:

DrSam said...

panjang senarai kalaulah tu...

Naddy said...

he was not meant to be

ouT oF My MinD said...

drsam:
ada lagi tambahan sebenarnya...tapi kalaulah saya larat nak menulis...huhuhu.

mizzyn:
nope...just wait n see.

Hazrey said...

there is a saying nok, if you cannot beat them, get someone and have them to be beaten. :)

Total Pageviews