Jan 4, 2010

RUSA MASUK KAMPUNG

...Hmmm....

Ngantuk....hari nie lapor diri. Rasa neves bagai nak mampus. Semua orang pandang je. Aku cukup benci dengan situasi di tempat baru...rasa cam rusa masuk kampung...ayam berak kapur pun ada...terkebil-kebil cam hapa.

Rasa kelakar bila si MizzyN gatai nak hantar ke opis baru tuh. Ye lah, memandangkan dia dulu pernah praktikal kat sana, malah dengan kegembiraan beliau kerana aku bertukar ke satu bangunan dengan dia, jadi dia bagaikan "ibu" yang hantar anak 1st time pi sekolah.

Tiba-tiba rasa cam nak balik ke radio balik. Nak balik ke situasi yang selesa yang aku memang boleh bawak kepala sendiri. Situasi yang aku dah tau semua benda.

Tapi takpe, perasaan tu sekejap je kot. Harap dalam minggu nie settle le perasaan bosan nak mampus nie. yelah....selalunya time macam nie aku dok sibuk buat editing, cari tetamu...gaduh ngan bos aku. Tapi......minggu nie minggu aku lepak2....yeah!...

OUT OF MY MIND dok pi ceroboh opis orang menggunakan PC orang untuk membuat apa yang patut dan tak patut....

rusa ini sesat masa nyambut new year cara barat..

1 comment:

Naddy said...

ngantuk je manjang.

Total Pageviews