Dec 30, 2009

BILA BENDA DITUNGGU SUDAH TIBA...


Benda yang ditungu-tunggu dah tiba...
Akak yang hntar surat nie jadi heran sbb aku sangat gembira dapat surat ini setelah 4 tahun....



Padan muka aku....Minggu depan aku kena gerak ke opis baru....




Nie meja aku sebelum dapat surat....Sarang menternak tikus ngan ular sawa....




uiii....semaknya meja orang ini.....
Jenuh la aku nak angkut semua barang




Hah...nie la akibat kalau 4 tahun tak pernah buang semua benda....
dah 5 kotak ko nak pindah barang. Nie tahap nak pindah rumah dah nie...




Fasa nak clearkan barang.....majalah je sekotak.

OUT OF MY MIND bila rasa nak terkucil kena pergi tempat baru sebab aku takde ilmu pengetahuan langsung dalam penerbitan TV.

3 comments:

DrSam said...

Selamat tahun baru dan selamat bekerja di ofis baru.

Naddy said...

argggh dah 38 followers, jeles jeles!

ouT oF My MinD said...

drsam:
slamat tahun baru jugak...

mizzyn:
jeles eh....jeles lag lg

Total Pageviews