Dec 23, 2009

PI JAYBEEE

..Hmmm.....

Petang nie gerak pi JayBee...Negeri MizzyN. Esok mau pi "jalan-jalan" di sekitar Orchid Road kat Singapore. Program semua dah siap. Skrip Semua dah setel. Cuti dengan hati tenang.

Oh ya...Tujuan ke Jaybee...
Ada orang itu mahu melangsungkan pertunangan....
waaa....tinggallah aku membujang keseorangan....sian aku...hehehhe

Tapi takpe...aku Single by choice...
takdak hal punya...

OUT OF MY MIND bila orang itu sanggup support perjalanan pergi balik aku ke Jaybee...seronoknya. Alangkah bagusnya, kalau dia jugak support aku masa pi "jalan-jalan" di Orchard Road nanti....boleh lah...boleh lah....tak boleh? takpalah.....



2 comments:

DrSam said...

selamat bercuti dan cuci mata di Orchard road.

Naddy said...

sob sob tunggu i jadi tokey.

Total Pageviews