Aug 24, 2009

AKU PUASA LA...

....Hmmm....

Aku seorang perempuan yang sekiranya tidak boleh berpuasa, boleh tak makan sesuka hati dekat luar? Macam dekat fast food ke, apa ke...di siang hari.

Sebabnya, aku cari kawan aku yg non-muslim kat dlm satu restoran sushi nie. Sekali terus dia tunjuk aku meja dan menu tanpa segan silunya. Yang melayan aku tu...melayu pulak. Takkan le aku nak buat keja gila makan kat tempat awam di siang hari sekiranya aku tak puasa sekalipun kan.....

OUT OF MY MIND bila dok terkebil-kebil bijik mata tunggu kawan aku makan. Nak blah jalan sorang-sorang...kaki dah penat. Tapi aku mampu bertahan dekat situ 10 minit je lah...lepas tu, bawak diri....

1 comment:

mizzyN said...

aritu org shakey's lawa suruh makan kedai dia, di pukul 3 petang di bulan pose.

Total Pageviews