Jan 8, 2011

Fw: BERIYANI GAM LAGI

...Hmmmm...

Sekarang di Batu Pahat. Semenjak dapat anak menakan nie rajin betui aku turun Johor. Dan dalam masa 2 minggu nie, 2 kali aku hentam beriyani gam kat Batu pahat kat Kompleks Peniaga Benteng,Peserai Batu Pahat.

Mula pi atok aku yang ajak. Arini aku bawak pakcik aku pulak. Akibat pengaruh gambaq yang aku post kat FB.

Aku bukanlah sesuai jadi pengkritik yang hebat nak mampus.dan aku sangat tak reti nak beza sedap ke tidak.serius. Asal makan ja.

Dari tanya-tanya orang kat situ,dorang bagitau kedai yang nama Mohd Shah sedap.ok,not bad. Rasa cam makan nasik kenduri. Kalau malas nk baca papan tanda kedai yang banyak kat situ (ada lebih kurang 6 kedai kot juai beriyani gam kat situ), sila cari kedai yang ramai gila orang beratur.

Ok, mata bagai dah di gam-gam. Dan aku nak feeling feeling beriyani dalam perut.chow.

OUT OF MY MIND besaq nak mampos dapat ayam. Oh,kat situ ada ayam,lembu dan kambing.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Total Pageviews