Jul 3, 2009

NAK PERGI HOSPITAL KE TAK NIE?

...Hmmm....

Baru je balik dari Kota Kinabalu, Sabah. Naik flight dari KLIA, turun pun di KLIA. Lepas balik mengalami selsema dan juga sakit tekak di campur sakit kepala sikit-sikit. Sekarang nie, peringkat demam kecik-kecik.

Haruskan aku pergi hospital?
Seperti yang dicakap oleh Kancing Itu Butang, aku lepas outstation, balik mesti demam. Mungkin esok-esok baik la kot, ye.
OUT OF MY MIND kalau disuruh kuarantin. Banyak kerja nak disetelkan..

3 comments:

mizzyN said...

aku dah tinggalkan ko kat rumah dah tadi suruh kuarantin diri :P

takpe semalam dah makan ubat durian pantai dalam, cepatlah baik kot.

mizzyN said...

tu lerrr, balik outstesen demam, tapi kalau balik daripada bercuti sana sini ok je. pelik kan?

ouT oF My MinD said...

biasalah...cuti lain ma...
keja lain ma..kena bangun awal. kena ikut timing orang. penat la.

Total Pageviews