Jul 13, 2009

HMMMM....ENTRY TAKDE TAJUK.



..Hmmm....

Baru balik dari Kuantan atas urusan bukan kerja tapi menyumbang kerana aku mempunyai kamera 'besar'. Perlu mengambil gambar bakal-bakal selebriti bintang realiti yang akan bertanding untuk finale ogos ini. Ala pertandingan nyanyi lagu-lagu klasik tu...tak tau? takpe, aku sendiri yang memang dekat dengan orang kuat pertandingan pun tak tau...hehehhehhe.

Esok, isnin..akan bertolak ke Manik Urai pulak. Ini atas urusan kerja. Politik lagi. Tak payah nak buat ulasan panjang. Dah boleh agak keputusannya.

Orang selalu menganggap aku boleh berbicara hal politik dan isu semasa dengan sangat hebat, sebab banyak buat story pasal isu-isu ini. Hakikatnya tidak pun. Kerana aku tidak boleh mengaplikasikan ilmu itu bersama dengan kenalan aku, kerana mereka tidak berminat. Kalau pasal gosip artis, mereka sangat teruja. Tapi malangnya mereka akan kecewa, kerana aku tidak tau sangat pun pasal gosip artis dan tidak pun berkawan dengan artis, malah kalau berjumpa dengan mereka pun, aku tak berapa nak kenal. Serius.

Tak apa, next time, aku cuba minta tukar ke bahagian hiburan pulak. Mesti hebat dan best korang menjadi kawan aku sebab aku kenal ramai artis..yea..yea..

OUT OF MY MIND sebab takde pun orang pernah tanya aku, pernah tak aku jumpa che det secara dekat dan bergambar dengannya sebab aku sangat minat pada dia. Hmmmm...

5 comments:

ezzati said...

dh tukea..jgn lupa bgtau k ... :p

Naddy said...

ko ke hiburan? nanti jadi hikpokrit, taknak! hhaha.

thoyol said...

ah..

ko tukar jadi hiburan nanti lagi bosan.

maintain jer kat mana ko ada sekarang. at least ko lebarkan pemikiran ko dan tahu yang hal kat malaysia bukan sekadar berlegar atas pentas hiburan saja.

i hate wartawan hiburan watsoever..

Eliz said...

heheeh nasib baik aku tak tanya pasal politik+artisT!! nguahahah

ouT oF My MinD said...

ezzati:
tukar..???rasanya pencen nnt baru dpt tukar kot...;p

mizzyn:
skrng nie pun orng dh panggil aku artis, p unit hiburan, huh...diva la mck...!!!

thoyol:
sbnarnya best dok tmpt nie, boleh smbang dgn orang2 tua yg sgt hebat yg byk jugak bg input. jadi takde la aku membuta tuli mendngar satu pihak dak hanya mampu berfikiran ortodok je...sblum nie byk jugak la aku xtau, tp skrng..oklah.

aku tak mau la dok hiburan tu, kompem lagi sakit jiwa...dah la aku nie versi xleh nak simpan rahsia...hahahahhah

eliz:
aku kan exclopidia bergerak hang....takpa. lgpun ko kan..akak plastik wannabe...hehehhehe

Total Pageviews