Jul 29, 2008

TAK TAHULAH APA NAK JADI

Tadi aku dapat call dari mummy budak yang lari dr umah hari tuh. Dia bagitau kat aku satu benda yang agak cam cuak je aku nak dengar dan jugak benda yang aku agak memang akan jadi...ieee

alkisahanya...(aku time nie ondaway nak pi meeting pasal MAHA)
"hello..." - aku

"Hello. Assalamualaikum. Keja ke?" - auntie N

"skrng tak lagi. tengah ondaway nak pi meting. Ada apa?" - aku

"Tadi mck bawak A pegi klinik. Pegi buat check up.." nada sedih "dokter ckp dia ngandung" - auntie N.

Aku just diam. Tak tau nak ckp apa. "hello....?" - Auntie N

"ye..dengar. Dah agak dah. Benda nie msti jadi punyalah. Budak2 baru nak blajar pasal sex. apa dia tahu pasal protection semua tu. Dah tu..budak laki bodoh tu stiil dlm lokap lg ke?" - aku dgn nada nyampah.

"Dah kena jamin keluar dah. Tak tau dia kat mana skrng nie. Mck nak buat apa nie? takkan nak terminate je kot?" - auntie N

"Jgn nak buat kja gila. Dah le buat dosa dah. Dah tu nak buat dosa lagi besar pulak. Camnie lah. Pegilah cari Pusat Kebajikan Masyarakat. Mintak tlg dorang carikan pusat pemulihan akhlak. Biar padan muka dia. buat benda tak nak pikir. Nyusahkan orang aje." aku dgn nada makin marah.

"mck pikir pun mcm tu lah..Tapi tah le. dah letih sgt layan dia nie. tgk lah, lepas balik hospital, dia mcm tak kisah pun apa jadi kat dia." - auntie N continue dianye aduan dgn sedihnye.
"Takpe lah. Nanti saya cubalah tlg mana yg patut. Tapi sebelum tu. Mck tampar je dia cukup. budak tak sedar diri" - aku

"takpe lah. oklah. tenang sikit hati mck. ok..assalamualaikum." - auntie N letak tepon.
-end

Skrng nie aku pun tak tau nak buat mcmana. Kesian betul kat mck. Dapat anak mcm hantu. kalau ada depan aku, mau aku tampar2 je sekuat hati sbb dah nyusahkan hati mck nie. anak tak ngenang budi. ieee...aku dh mmg OUT OF MY MIND dh nie..

No comments:

Total Pageviews