Jan 6, 2012

HELLO 2012..!!

...Hmmm....

2012 aku malas nak ada azam tok nenek bagai nie. Bosaaaaaan. Dan sebenarnya pun tak pernah pun ada azam tahun-tahun sebelum nie. Cuma kalau dah berkeinginan tu, apa-apa pun aku pulun. Jadi, apa yang aku nak sangat sangat sangat tahun nie......??


Aku nak holiday. 2011 aku ambik cuti 12 hari je....kalau secara puratanya, sebulan sekali cuti. 
Mak aih....betapa gigihnya ko kerja tak hingat dunia sosial. 
31 cuti ko simpan camtu je...sudah-sudahlah. pikir hal sendiri sama ye.


Duit...duit...duit.
Tahun nie nak mata duitan lebih sikit. Memandangkan prospek masa depan lebih ke arah serius yakni nak membeli rumah dah jugak...ehem...nak kawin (x kira lah lg 2 tahun sekalipun), aku tetap serius nak menyimpan. Selain daripada 2 perkara utama itu, aku nak ambik gap year tahun depan. Itupun kalau aku masih lagi single lah..... 


 
Aku nak terus maintan Stay Cool dan overdose Cute =D.
Oh ya....tahun nie dah masuk 30 tahun tau.
Chiiiiiil.....!!

OUT OF MY MIND tak rasa perubahan dalam diri. 


No comments:

Total Pageviews