Nov 24, 2008

CATATAN ANUGERAH - siri I

ini anugerah yg tpaksa dikongsi oleh 4 org penerbit dan juga 3 orng ex boss yg nk jugak tumpang sekaki. akhirnya, duit dapat sekadar celah gigi...hehehhee..sadis.



Konichiwa,

fuh...penat beb. memang penat giler.
jantung aku pun belum stabil lg degupan dia.
kenapa?

aku baru je balik dr Putrajaya. tujuan dia ke Wisma Tani.
sebabnya, antar borang masuk pertandingan Anugerah Media Pertanian 2008.

jadi, napa aku penat giler?

bayangkan dr pg tadi, aku menunggu bahan yg aku rasa cam best di transfer ke cd.
daripada 10 cd yg aku amik last week, 1 aje boleh pakai.
jadi aku lari-lari pegi tukar cd baru di ting.1 pastu amik cd lagi 5 sbgai tambahan.

kluar mkn jap kt blakang istana. pastu balik opice, pegi check, cd dah siap ke belum.

Dah siap. lari plak pi ting. 3, untuk buat 7 copy cd yg dah siap tadi.
sambil tuh:-

* buat sinopsis pasal topik yg nak dipertandingkan..takde idea. tinggal jap.

* buat cover cd..ala, sempoi dah la. nak buat fancy2 pun dh x sempat

* dah siap cover cd, gunting plak...adoi...7 keping nya cd tuh. penatnye. semua dah herot2 cam apa tah. nasibla. asal siap..fuh.

*dah siap copy 7 cd..alamak. nak isi borang plak. aku tepaksa lari ke bilik pengarah nak amik sain dia. adoi...dia boleh sempat lagi nak betul-betulkan ayat aku. plz mem...dh lambat nie.

(time check masa tuh = 3.30 pm. dan sepatutnya aku dh gerak kul 2.30 pm td ke putrajaya)

* akak rambut panjang cakap meh aku tolong lekat pic ko, aku pun bg la..ok latu. kurang 1 kja aku.

* ish....jap...jap, nk preview cd nie jap. make sure smua benda di copy. klau tak tak pasal je antar cd kosong...huhuhu. MOA dpat cd free la.

*kul 4 baru le gerak pi putrajaya. nasib baik le dapat pilot baru. kalau tak....huwaaa...

* sampai sana, terus naik ting. 9-wisma tani.

*dapat goodies bag. beras lagi sekampit. takyah la aku beli beras lagi. jimaaaaaat...thanx MOA.

* balik ke opice.

waaa...penat seh. kemas meja aku yg selerak cam kucing nak beranak. kemas meja akak rambut panjang yang aku dah selerakkan...usik adik baru masuk jap. cuit abg unit sebelah sambil gelak-gelakkan dia dance mcm itik..

uit..lg 10 minit kul 6. berlalu jugak arie isnin yg solem ini. isnin yg buat mizzyN jd cam zombie and bitchie..isnin yg pastinya penat otak aku nie sbb tetamu utk program esok hari baru je di comform ketika ini..

setiap isnin yng pastinya aku OUT OF MY MIND to da max. never know why....




dua orang akak yg turut serta nak merasa tuah kitoarng. kitoarng tak kesah nak amik gambar. tapi kalau part nak kongsi angka merah tu, tak dapat lah....heheheh

1 comment:

Naddy said...

muka ko sebelah award macam menang oscar pulak.

Total Pageviews