Nov 24, 2008

AKHIRNYA

konichiwa,

Akhirnya...aku menyalakan firework ini sebagai tanda aku gembira giler. Firework ini mnunjukkan kejayaan aku sebagai sorang yang telah bersusah payah untuk sesuatu. Firework ini gambaran bertapa hati aku 'burst' bagaikan api-api yang menyemarakkan malam walaupun sekejap.



kenapa?
mengapa?

puncanya pasti apabila bill Maxis broadband tidak dibayar.

puncanya pastilah apabila aku terpaksa menggunakan LAN dr office aku yang pastinya, bila dah glemer sikit, screen yang paling tak cantik warna merah, biru dan kelabu keluar yang mengatakan WARNING. page yang anda buka mengandungi bahan-bahan yang tidak dibenarkan. huhuhu...sadis.

aku bukanlah seorang ahli politik yang mempu mempengaruhi orang untuk berbuat sesuatu atau mengundi aku.

aku bukanlah seorang blogger tegar yang mampu mengeluarkan kata-kata setajam pedang.

aku bukanlah seorang manusia yang pandai pandai untuk merakam aksi-aksi terlarang dan juga bukan pemusnah anak dara orang mahupun anak teruna orang.

aku hanyalah insan yang hanya mampu menyuarakan fikiran apabila dah OUT OF MY MIND.

jadi, kenapa mesti blog aku yg cantik, indah dan mamtap ini di block oleh Unit Sistem Maklumat (USM) ofice aku? apa salah aku?

daripada perbicaraan aku dlm tell dengan mamat USM ini, mungkin ayat-ayat dlm blog aku ini mempunyai unsur-unsur yang tidak dibenarkan...

HUH? biar betul beb?

hahahahhaha....lawak giler. walaupun hakikatnya, ayat-ayat indah selalu je kluar dr mulut aku yang pastinya bakal mak metua rejek kalau dengar, aku takde lah nak merendahkan diri aku aku lagi dan membuat mak mentua yng celek IT terus merejek aku...pastinya tidak..

so, today, aku dah tulis surat kepada pihak bos USM, untuk mem 'unblock' aku nye blog, maka mulai hari ini, takde le aku sasau bagaikan ketandusan kasih sayang, kerana pastinya aku dapat terus mem aprisiasikan minda dan fikiran aku...

sekian setelah seminggu OUT OF MY MIND.

**perkataan hari ini ---> aprisiasi.

2 comments:

Naddy said...

derma darah la bukan dadah. ahhaha kena ban, ohoho aku pun kena gak. takpelah gateway lain masih mampu mencapai blog gue.

Naddy said...

patutla senyap je kat dunia blog ni, laman haram rupanya. good luck menghalalkan semula blog ko.

Total Pageviews