Dec 4, 2008

FOLDER KALERFUL

Hmmm...

korang nampak tak apa yang aku nampak melalui pic yang aku attach kat bawah nie?
perati betul-betul.....betul-betul perati. Pic ini print screen dari pc aku...





ok..korang mesti kata, takde apa pun yang spesial...pada aku ada. sangaaaat spesial. sebabnya. folder dalam pc aku dah kaler warna-warni...takde le plain yellow je.

hahahahahha...bongkak nye aku.

sebab aku nie baik hati. so, aku letakkan web site yang korang boleh download folder marker nie, dan ubahlah kaler dalam folder korang jadi ceria, cute, sensasi mcam folder aku.

pastu, korang panggil member office korang yg ramai-ramai tak buat keja tu, tunjuklah folder korang yg cun melecun tuh. selamat bewarna....

klik sini nak download -----> www.foldermarker.com

hahahhaha....OUT OF MY MIND ....aku dibuatnye.


No comments:

Total Pageviews