Dec 31, 2008

2008 - SAYONARA

...Hmm...

arinie dah 31 Disember 2008. kejap je 2008 dah abis. tak rasa sangat pun. kalau nak dikenangkan apa yg dh jadi taun nie, rasanya takde pun bezanya. lot of my time spend kat tempat keja, kat umah.

travel - just pi hanoi je. tu pun happenin gak le. assgmnt luar pun tak banyak yg dapat. part of da reason. ekonomi. and save bajet.

better aku listkan yg best dan yg tak best yg aku hingat.

Yg Best

aku dapat beli PSP. benda alah yg diidamkan. dah beli benda alah nie, slama 2 bulan aku obses. main smpai tak tdur. bila nak tidur je, dok tebayang-bayang je game yg aku pas main. kronik betul time tuh. tp, skrng nie, aku just dok dgr lagu and main game skali-skala je.

last year and new year - end and begin at samui, thailand. different giler dgn this and coming new year. whatever pun, terima je lah....

nnt sambung..bz ngan tenet

No comments:

Total Pageviews