Nov 19, 2014

AKU RINDU INTERNET LAJU

...Hmm....

Benda yang paling aku rindu bila travel haritu adalah KELAJUAN INTERNET YANG SANGAT LAJU.

memang gila laju internet dia beb. Ko boleh download movie dalam 10 minit siap. Gila tak. Kalau series pulak...30 minit siap 30 episod. Gila bahagia. Bayangkan, Lithuania negara europe nun kat hujung dunia yang tak femes pun internet dia laju gila....aku sangat teruja.

Tapi ada jugak negara yang sangat stress dengan internet dia. Mana lagi kalau bukan China. Dah lah dia ban semua major/famous media sosial...sampai nak google lokasi apa bagai semua susah. Rasa nak hempuk handphone. Tapi nasib baiklah host couchsurfing aku si Yvonne yang sweet manis jelita tu ajar camna nak bypass internet kat sana. Tengkiu darling.

Tetiba aku nak bercerita pasai hal internet nie sebab lanie aku tengah nak download sesuatu...dah 3 hari tak siap lagi nie....ARGGGGGGG....Malaysiaku.

OUT OF MY MIND rasa cam nak hempup lappie nie.


No comments:

Total Pageviews