Jan 6, 2014

ROAD TO EUROPE - UNPAID LEAVE DAH BERMULA.

....Hmmmm....

Officially 1 January 2014.....
Aku ambik unpaid leave selama 8 bulan....mintak setahun...tapi dapat 8 bulan je...jadilah. 

Alasan:
Ingin mengelilingi dunia dan membuat kerja-kerja kebajikan di negara dunia ke-3...and lucky me, dengan alasan yang super jujur tu...HR luluskan.. gilo cam tak pecaya. hahahaha. Caranya senang je, tulis surat mintak unpaid leave. Hantar kat bos, bos agree dia akan hantar ke HR...pastu tunggu lah dalam sebulan keputusan lulus ke tidak cuti tu. Unpaid Leave nie bukan boleh main letak je berapa lama ko nak...tapi begantung pada berapa lama ko dah servis...so deparment cuti akan buat kira-kira berapa korang layak. 

cam aku...almost 9 years...dapat 8 bulan je...duuuuuuuuuuuuuuuh.

1st trip aku untuk untuk cuti nie dah pun lepas. Aku pi Koh Samui. Revisit. Dan kali nie cam lain sikit suasannya. Maybe aku dah tua atau entah....







nanti sambung..... keja luar memanggil..
OUT OF MY MIND 

No comments:

Total Pageviews