Dec 24, 2013

ROAD TO EUROPE (3) - SEBELUM P EUROPE, KITA P KOH SAMUI DULU

...hmmmm....

sebelum pi europe...kita p koh samui dulu.
samui adalah trip ke-2. sebelum nie pernah pi pun 4 tahun lepas kot. tak ingat dah....
sambut new year kat sana...nie kononnya pembakar semangat ROAD TO EUROPE lah...kekonon....kekonon ye....

plan aku ke samui. + plan bajet (semua 3 orang je)

- drive dari KL - bukit kayu hitam. Tinggal kereta kat umah member.
  (RM50 sorang. minyak + tol)

- jalan kaki p border. ambik van kat Danok untuk ke Hat Yai. (RM20/sorang)
- ambik van dari Hat Yai - Koh Samui (RM80/sorang)
- hotel (RM50/sorang) - *cari hotel harga sebilik RM50 kebawah.  
- hunga - hunga time ....malas nak letak bajet

total bajet overal aku adalah less dari satu ribu selama 7 hari....
untuk selamat, aku selalu letak bajet lebih untuk semua perkara. biar lebih...jangan kurang.
whatever pun...jangan lebih dari seribu...

balik nanti aku akan update harga sebenaq. itu kalau aku rajin nak update lah....
OUT OF MY MIND dah tak sabaq nak p europe

No comments:

Total Pageviews