Aug 8, 2012

BAJU RAYA

Saya nak baju raya yg di jual oleh jovian mandagie. Ada 1 design tu cantik sgt. Tp dah habis.

I is sad.
Takde lg nie baju raya.

Selalunya aku lebih utamakan sehelai baju je. Yakni baju kurung. Kalau raya aku takde baju kurung, memang kena bebel lah.

Nak repeat baju baju sebelum nie, semuanya dh gelebeh...sampai orang tegur aku nie pinjam baju dari sesapa ke.

Nak alter takde masa. In fact aku ada 5 pasang kain yang tak berjahit lagi. Asyik dok delay nak pi antar kat tailor. Sekarang apa jadi?

Baru aku terbaca jovian dengan rizalman ada jual baju kurung untuk marhain. Harga pun aku rasa sesuai lah dgn nama dorng kan. Tak lah overly rediculous nye harga macam sesetengah online nye Butik.

Betapa aku mengharapkan 16hb nie baju yg aku nak ada jual. MizzyN u available tak date tu? I nk kidnap you utk pergi serbu hotel shangri la seawal pagi...

Out of my mind degil nak gak baju design dari jovian

No comments:

Total Pageviews