Mar 17, 2011

HARIMAU MALAYA

...Hmmmm...

Dulu, orang tak pernah heran pun pasai Jersi Malaysia. Yang pakai pun berapa kerat je. Lani, lepas Malaysia dah jadi juara dalam Piala Suzuki, pergh tak hengat punya orang dok cari jersi tu.

Aku penah gak cari-cari kat outlet Nike, tapi takdak pulak terjumpa. Tapi, kat Kelantan nie, memang bersepah-sepah lah. Tak payah nak pusing 360 darjah sangat pun. Yang pasti, sebab item nie sangat hot, harga dia lagi mahai dari jersi kelab-kelab liga Inggeris tuh.

Dan aku memang tak minat bola sepak nie, tapi jadi teruja nak belikan untuk orang. Rasanya kalau ke Kelantan lagi sekali, aku nak beli lah satu. Tetiba pulak kan.

OUT OF MY MIND nak beli jersi untuk budak, tapi spoil sebab kat baju tu ada logo 1 Malaysia. Huh.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

DrSam said...

anak saya pun dah mula minta saya cari jersey ni. terikut kawan-kawan. dulu barcelona le...baju Messi le...lepast ni entah apa lagi..

Total Pageviews