Mar 16, 2011

ANAK SEDARA

..Hmmmm...

Krismas tahun lepas, officially aku jadi makcik. Tapi sorry lah beb anak sedara aku tu akan berpeluang nak panggil aku dengan title Mak tu.
Nama dia Aimy An'am. Nie gambaq dia masa umur 2 bulan tengok dunia. Wajah dia mirip bapak dia, adik aku. Ketinggian dia, semua ikut mummy dia. Ye la, kalau versi family aku semua comei-comei je tinggi dia.

Aimy sangat ceria. Tiap pagi, nak sembang dengan orang. So, adik aku tepaksa lah call mangsa-mangsa nak layan dia. Yang pasti, dia respon tau bila kita dok cerita macam-macam kat dia. (Kecik2 dah pandai nak cakap tepon, besaq nanti jangan nak demand pelik-pelik sudah)

Last aku jumpa, masa dia umur seminggu. Entah bila lah Along nie nak pi jengok lagi. Adik aku dah bukan main dah dok demand hadiah mintak itu ini. Katanya aku takdak anak lagi, so haruslah entertain anak dia. Yo laaah.

Nanti aku ada anak, aku demand ko bawak anak aku p Disneyland. Apa barang kat Hongkong, paling lekeh pun kat Jepun a. Ada berani?

OUT OF MY MIND dok ngejar kerjaya, tiada masa untuk diri sendiri =( .


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Total Pageviews