Dec 17, 2010

UNTUNG JADI ANAK CELEBRITY KAN

HMMM....


Korang kenal tak siapa anak gadis yang comei yang body dia sedang di ukur dengan baju cantik oleh dua jejaka nie?

Ni lah anak Demi moore dengan Bruce Willis. Anak sulong dorang. ok, baca cerita bawah dia yang aku copy dari JUST JARED



Rumer Willis gets fitted by designer duo Mark Badgley and James Mischka for Badgley Mischka’s Spring 2011 ad campaign.

“We adore Rumer,” Mark and Jamesshared with JustJared.com via a statement. “She is glamorous, youthful and fun. Rumer captures the spirit of all of our spring collections, especially our newly launched Mark + Jamescollection.”

The 22-year-old daughter of Demi Moore and Bruce Willis added, “I was thrilled and honored to be chosen to represent the Badgley Mischka brand. Working with Mark and James is an incredible opportunity.”

The ad campaign, which will debut in the March issues of fashion mags, was shot by fashion photographer Tony Duran in Malibu, Calif. Congrats, Rumer!


ok, dah baca?

aku sangat jeles dengan beliau kerana dia bukanlah calon yang sesuai untuk jadi model ke apa ke. Aku jeles dengan body dia yang cantik, tapi tak jeles dengan wajahnya yang biasa-biasa itu. Aku jeles sebab aku rasa cam aku lagi layak untuk represent brand itu dari dia. Untungkan dia ber mak kan Demi moore dan berbapak kan Bruce Willis. Perghhh....


nie lah dia. Rumer Willis.


OUT OF MY MIND berapa banyak lah mak bapak dia bayar brand tu suruh amik anak dorang jadi duta.

sumber JUST JARED


Total Pageviews