Dec 29, 2010

ANTIE ALONG

...Hmmm...

Besfrenz aku dah pregnent.
Adik aku baru aje dapat baby krismas aritu.

Dan aku secara rasminya sudah menjadi makcik. tapi, sebab nak glam punya pasal, aku declare diri aku sebagai ALONG sahaja. Bukan Maklong ye. terlalu tua bagi aku yang muda belia ini. Even, anak-anak kawan aku masih memanggil aku dengan panggilan kakak. Tapi dengan kawan-kawan yang lain, dorang panggil auntie pulak. tengok, budak pun pandai menilai.

Baru-baru nie aku post di Facebook gambar aku dukung anak menakan pompuan aku.
dan banyak komen-komen yang aku rasa agak cam *bluweek* bosaaaaan...

* Prektis ke Da..?
*
gaya dah ade dah tu...TIP TOP!
*
sesuai la ko ida, terserlah sifat keibuan ko yg terendam tu...
*
mcm anak ang plk aku tgok...ada tanjak nie...lokaih2 la ye...amin(aku mendoakan ang)hehe...
*
cutenye baby..kak ida bile lg?

dan lagi dan lagi dan lagi.

Tapi budak nurul nie cam hati kering gak, syok je dia dok balas komen ngan aku. suka dia. klau pompuan lain, kompem sentap tak hengat punya.





OUT OF MIND gak si nurul nie rasanya.

No comments:

Total Pageviews