Sep 9, 2008

5 THINGS..

5 benda bermakna yang aku buat Dlm bulan nie..
1. Dlm tempoh 2 weeks..aku abiskan duit aku RM100.00 je (hebat tuh)
2. Dlm tempoh 5 hari lepas gaji, balance dlm acc aku hanyalah RM200.00 (lagi hebat - orng pinjam la...)
3. Aku makan sekali aje sehari - (dh bulan puasa katakan...)
4. Tiap-tiap hari aku masak..
5. Dah lama aku tak pi shoping.

5 Benda yang aku asyik ulang siar (selalu kuar dr mulut aku la)
1. Daaaa...
2. Hampeh..
3. Tolonglah...
4. Budus Betul...
5. Ye ke...

5 benda yang aku nak buang tapi tak buang2 gak
1. Baju lama aku
2. kasut yg rosak giler...sayang..
3. unders aku yg dh lama aku x pakai.
4. mekap-mekap yg aku dpt dr kwn aku dr jepung. (dh expire)
5. resit-resit-resit.

5 benda yang aku cuak giler
1. driver2 kat negara aku yg veryyyy da "sopan" sangat. naik darah je
2. Ngan bos aku.
3. ngan stalker-stalker aku...
4. orng yg susahkan aku..
5. dekat diri aku yg x mampu kata tidakkkkk.....

5 benda yg aku bangga giler dgn diri aku
1. aku mampu dpt keja skrng
2. Aku mampu beli keta
3. aku mampu pengaruh orang...HAHAHAHA..hebat
4. aku boleh depends dgn diri aku sndiri
5. people keep asking about my opinion even thoungh apa yg aku ckp suck giler...hehehe...

5 benda yang aku x mampu lagi nak buat
1. Sambung study di ober da sea
2. Super bike
3. kawin
4. kuruskan badan..
5. fikir sblum bckp...

- mizzy..aku tag ko..-

No comments:

Total Pageviews